Η παρ. 5 εδ. β' περί μετακύλισης συνολικών δαπανών και εξόδων μετακίνησης των μαθητών ΠειΣ στους γονείς τους είναι ευθέως αντισυνταγματική κατ'άρ. 16 και 21 Συντάγματος. Αντιθέτως πρέπει να περιληφθεί μέριμνα για δημιουργία και λειτουργία δωρεάν ξενώνων και εστιών του ΥΠΑΙΘ για τα ΠΣ και τα ΠειΣ : για τα ΠΣ και ΠειΣ εκτός Αθήνας, Θεσσαλονίκης και μεγάλων αστικών κέντρων αυτό κατ'άρ. 101 Συντάγματος είναι μονόδρομος. Περαιτέρω οι παρ. 18-22 περί υπηρεσιακού καθεστώτος των απασχολουμένων στα ΠΣ και ΠειΣ πρέπει να αποσυρθούν πλήρως και να τύχουν εξ αρχής επεξεργασίας : "Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία" και υπηρεσιακά κενά, καλύψεις με "πατέντες", υπηρεσιακές καταστάσεις του τύπου "δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο" ... ΔΕΝ νοούνται! Οι ειδικώς επιλεγόμενοι Καθηγητές των ΠΣ και ΠειΣ πρέπει να αφοσιώνονται στο Σχολείο ΤΟΥΣ και μόνο και επί της εύορκης αφοσίωσης αυτής να αξιολογούνται.
Η παρ. 5 εδ. β' περί μετακύλισης συνολικών δαπανών και εξόδων μετακίνησης των μαθητών ΠειΣ στους γονείς τους είναι ευθέως αντισυνταγματική κατ'άρ. 16 και 21 Συντάγματος. Αντιθέτως πρέπει να περιληφθεί μέριμνα για δημιουργία και λειτουργία δωρεάν ξενώνων και εστιών του ΥΠΑΙΘ για τα ΠΣ και τα ΠειΣ : για τα ΠΣ και ΠειΣ εκτός Αθήνας, Θεσσαλονίκης και μεγάλων αστικών κέντρων αυτό κατ'άρ. 101 Συντάγματος είναι μονόδρομος. Περαιτέρω οι παρ. 18-22 περί υπηρεσιακού καθεστώτος των απασχολουμένων στα ΠΣ και ΠειΣ πρέπει να αποσυρθούν πλήρως και να τύχουν εξ αρχής επεξεργασίας : "Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία" και υπηρεσιακά κενά, καλύψεις με "πατέντες", υπηρεσιακές καταστάσεις του τύπου "δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο" ... ΔΕΝ νοούνται! Οι ειδικώς επιλεγόμενοι Καθηγητές των ΠΣ και ΠειΣ πρέπει να αφοσιώνονται στο Σχολείο ΤΟΥΣ και μόνο και επί της εύορκης αφοσίωσης αυτής να αξιολογούνται.