Ως μη εκπαιδευτικός αδυνατώ να αντιληφθώ την λειτουργία του Πειραματικού Σχολείου προς εφαρμογή πιλοτικών/πειραματικών προγραμμάτων αποκλειστικά με Ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό αυξημένων προσόντων και όχι Εκπαιδευτικούς χωρίς τα προσόντα αυτά, που θα κληθούν ωστόσο να εφαρμόσουν τα πιλοτικά αυτά προγράμματα στην συνέχεια : μήπως κάτι λείπει από την εξίσωση;
Ως μη εκπαιδευτικός αδυνατώ να αντιληφθώ την λειτουργία του Πειραματικού Σχολείου προς εφαρμογή πιλοτικών/πειραματικών προγραμμάτων αποκλειστικά με Ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό αυξημένων προσόντων και όχι Εκπαιδευτικούς χωρίς τα προσόντα αυτά, που θα κληθούν ωστόσο να εφαρμόσουν τα πιλοτικά αυτά προγράμματα στην συνέχεια : μήπως κάτι λείπει από την εξίσωση;