• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 1 Μαΐου 2020, 22:50

    Θα ήθελα να επισημάνω, ότι πολλές φορές λόγω ανεπαρκούς σχολικού επαγγελματισμού προσανατολισμού, κοινωνικών στερεοτύπων και άλλων αιτιών, πολλοί μαθητές επιλέγουν το ΓΕΛ, το οποίο ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις κλίσεις τους. Γιατί λοιπόν, να μη δίνεται η ευκαιρία εγγραφής ενός μαθητή, ο οποίος έχει ίσως αποτύχει στη Β΄Γενικού Λυκείου και είναι άνω των 17; Ή για ποιο λόγο ένας μαθητής που τελείωσε μια ειδικότητα, να μην μπορεί να φοιτήσει ακόμη ένα έτος και να πάρει Πτυχίο δεύτερης ειδικότητας; Τα παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας ως επί το πλείστον, λειτουργούν βοηθητικά στο εκπαιδευτικό έργο και πολλές φορές πυροσβεστικά σε τυχόν καταστάσεις βίας ή εκφοβισμού που δημιουργούνται στο σχολικό περιβάλλον από τους εφήβους. Εν κατακλείδι, δεν πρέπει να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά, για τους δύο τύπους λυκείων.