Τα προτεινόμενα Συμβούλια Στήριξης Σχολείου (α) είναι περιττά ως ακόμα ένα όργανο χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες και μέσα στην σχολική διαδικασία, (β) είναι κακή αντιγραφή δοκιμασμένων υπό άλλες συνθήκες επιτυχημένων ίσως θεσμών των Ιδιωτικών Σχολείων, (γ) καταστρώνονται ως Συμβούλια Χορηγών και Δημοσίων Σχέσεων, (δ) κατά το Σχέδιο έχουν τις αρμοδιότητες των ήδη σήμερα υπο-λειτουργούντων ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, (ε) Σύλλογοι Αποφοίτων Σχολείων έως στιγμής δεν προβλέπονται στην Σχολική Νομοθεσία της Χώρας. Νομίζω ότι οι εμπνευστές της πρότασης είτε είχαν κάτι άλλο στο σχεδιασμό είτε παρακολουθούν πολλές χολλυγοντιανές παραγωγές με φόντα Ιδιωτικά Σχολεία του τύπου "Ο κύκλος των χαμένων ποιητών" η "Αρωμα γυναίκας" (και χωρίς το περίφημο ταγκό...).
Τα προτεινόμενα Συμβούλια Στήριξης Σχολείου (α) είναι περιττά ως ακόμα ένα όργανο χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες και μέσα στην σχολική διαδικασία, (β) είναι κακή αντιγραφή δοκιμασμένων υπό άλλες συνθήκες επιτυχημένων ίσως θεσμών των Ιδιωτικών Σχολείων, (γ) καταστρώνονται ως Συμβούλια Χορηγών και Δημοσίων Σχέσεων, (δ) κατά το Σχέδιο έχουν τις αρμοδιότητες των ήδη σήμερα υπο-λειτουργούντων ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, (ε) Σύλλογοι Αποφοίτων Σχολείων έως στιγμής δεν προβλέπονται στην Σχολική Νομοθεσία της Χώρας. Νομίζω ότι οι εμπνευστές της πρότασης είτε είχαν κάτι άλλο στο σχεδιασμό είτε παρακολουθούν πολλές χολλυγοντιανές παραγωγές με φόντα Ιδιωτικά Σχολεία του τύπου "Ο κύκλος των χαμένων ποιητών" η "Αρωμα γυναίκας" (και χωρίς το περίφημο ταγκό...).