Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Χριστοφή | 1 Μαΐου 2020, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία αποτελεί την βάση όλων των επιστημών! Αυτό είναι πέραν πάσης αμφιβολίας! Προφανώς δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι προσφέρεται για διδαχή (έστω και ως μάθημα επιλογής) σε όλους τους κλάδους σπουδών. Εάν κάποιος δεν έχει κοινωνική παιδεία, πώς θα βαδίσει σε αυτήν τη ζωή; Γιατί επόμενη, δεν υπάρχει! Υποστηρίζω έντονα, την παραμονή του μαθήματος στην Γ' Λυκείου ως εξεταζόμενο μάθημα. Τάσσομαι ενάντια στην προσπάθεια αποπροσανατολισμού των μαθητών, των μελλοντικών συνεχιστών του κράτους! Τα οφέλη της Κοινωνιολογίας είναι γνωστά (συνάδελφοι ήδη έχουν αναφερθεί εκτενώς σε αυτά και εκθειάζουν την αλήθεια τους). Η επιστήμη της Κοινωνιολογίας δεν πρέπει να τίθεται υπό αμφισβήτηση και να μην παραγκωνίζεται η χρηστότητα της και η χρησιμότητά της!