Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Βέγκας | 1 Μαΐου 2020, 23:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Πρέπει να αποφασίσετε αν πράγματι το Γυμνάσιο είναι μέρος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Αν η απάντησή σας είναι ναι, θα πρέπει οι μαθητές-τριες να προάγονται στην επόμενη τάξη με οποιοδήποτε βαθμό! Αν κάποιος μαθητής-τρια είναι τόσο χαμηλής ακαδημαϊκής/γνωστικής ικανότητας, τότε θα έπρεπε να βρίσκεται σε άλλο τύπο σχολείου. 2.Τα Αγγλικά στην 1η Ομάδα; Σας τα έχουν πει και άλλοι εδώ. Στην καθομιλουμένη το λένε: θα μας τρελάνετε τελείως! ΈΛΕΟΣ!!! 3. Το ίδιο ισχύει και για τη Βιολογία. 4. Πληροφορική. Θα έπρεπε να ρίξει μια ματιά ο Πιερρακάκης τι διδάσκονται τα παιδιά και να σας πει δύο πράγματα. Βάλτε οπωσδήποτε απλά μια γλώσσα προγραμματισμού, που είναι πολλαπλάσιας χρησιμότητας από τις άλλες ξένες γλώσσες που θα πρέπει να γνωρίζουν τα παιδιά! Συγγνώμη αν το ύφος μου είναι κάπως αγοραίο και ίσως δεν αρμόζει κατά τους τύπους σε Δ/ντή Σχολικής μονάδας, όμως δεν γίνεται να κάνετε εσείς οι πολιτικοί τους μαθητές, τους γονείς και εμάς τους εκπαιδευτικούς έρμαιο των στενά κομματικών σας επιλογών. Πέρυσι τέτοια εποχή οι Συριζαίοι μας έκαμαν σεμινάρια για προφορική αξιολόγηση, χωρίς βαθμούς!!! Ισοπέδωση των πάντων προς τα κάτω...άλλο ΕΛΕΟΣ!!! Σταματήστε όλοι οι πολιτικοί να επεμβαίνετε στην παιδεία με τις εξ ιδίων εμπειρίες και φιλοδοξίες σας και λάβετε υπόψη σας αυτά που σας γράφουμε εδώ.