Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νικολέττα | 1 Μαΐου 2020, 23:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προφανώς και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης της αξίας των δύο μαθημάτων (λατινικών και κοινωνιολογίας). Πώς θα είναι δυνατόν να ονομάζουμε "ανθρωπιστικό" τον προσανατολισμό από τη στιγμή που θα απουσιάζει ένα εκ των δύο κλασικών μαθημάτων, τα λατινικά! Η κλασική παιδεία (αρχαία ελληνικά και λατινικά) αποτελεί πρότυπο εκπαίδευσης σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, πώς θα τολμήσουμε εμείς να αφαιρέσουμε τα λατινικα; Η σπουδαιότητα των λατινικών είναι αυταπόδεικτη, η όποια προσπάθεια υποτίμησης ή αφαίρεσης από το σχολικό πρόγραμμα συνιστά εκ βάθρων λανθασμένη!