Η μόνη λογική των εξετάσεων στα Πρότυπα μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου είναι η ενίσχυση των φροντιστηρίων και η αποδυνάμωση του θεσμού των Προτύπων. Αυτό επιδιώκετε; Για να μην αναφερθώ στο προφανές, ότι όποιος εισηγήθηκε αυτό το μέτρο δεν λαμβάνει καθόλου υπόψιν του την ψυχολογία των εφήβων και τις επιπτώσεις από μια πιθανή ακούσια αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος - άρα μήπως να ξανά-αξιολογήσετε- αντί για τους μαθητές των Προτύπων- την καταλληλότητα των ανθρώπων που συμβουλεύουν σε θέματα παιδείας;
Η μόνη λογική των εξετάσεων στα Πρότυπα μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου είναι η ενίσχυση των φροντιστηρίων και η αποδυνάμωση του θεσμού των Προτύπων. Αυτό επιδιώκετε; Για να μην αναφερθώ στο προφανές, ότι όποιος εισηγήθηκε αυτό το μέτρο δεν λαμβάνει καθόλου υπόψιν του την ψυχολογία των εφήβων και τις επιπτώσεις από μια πιθανή ακούσια αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος - άρα μήπως να ξανά-αξιολογήσετε- αντί για τους μαθητές των Προτύπων- την καταλληλότητα των ανθρώπων που συμβουλεύουν σε θέματα παιδείας;