Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία Ιωαννίδου | 2 Μαΐου 2020, 00:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση των λατινικών , ως εξεταζόμενου μαθήματος στις πανελλήνιες , έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές να χάσουν σημαντικά στοιχεία που θα τους είναι απαραίτητα στην ακαδημαϊκή τους καριέρα καθώς και στην μετέπειτα ζωή τους . Νομική , φιλολογία , ψυχολογία ,κάθε τμήμα των ανθρωπιστικών σπουδών ξεχωριστά έχει ως αναπόσπαστο κομμάτι του τα Λατινικά , χωρίς αυτά οι μαθητές εισέρχονται στις σχολές φοίτησης με ελλείμματα ,τα οποία μετά θα είναι δύσκολο να καλυφθούν αν δεν μάθουν βασικά πράγματα στο σχολείο. Γι’αυτό το λόγο η εξέταση των λατινικών στις πανελλήνιες είναι άκρως απαραίτητη , ώστε οι μαθητές να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι θα συναντήσουν . Το κυριότερο όμως , θα είναι πως θα έρθουν νωρίτερα σε επαφή με την ιστορία , με μια καινούργια γλώσσα που αντικατοπτρίζει όχι μόνο τον ίδιο μας τον πολιτισμό αλλά και την τέχνη μας .