Η όλη σκέψη της εισαγωγής του εργαστηρίου δραστηριοτήτων βρίσκεται σε καλό μονοπάτι καθότι εισάγονται σημαντικές ενότητες.
Όμως, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ότι η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ακροβατεί σε μονοπάτια επικίνδυνα για τα παιδιά. Είναι θέμα που μπορεί να πληγώσει ανεπανόρθωτα τους μαθητές σε αυτήν την ηλικία.
Επίσης είναι ένα θέμα που άπτεται την θρησκευτικότητα της κάθε οικογένειας την οποία απλώς δεν μπορεί να υπερβεί. Άλλωστε η κάθε θρησκεία αντιμετωπίζει εντελώς διαφορετικά αυτό το πολύ ευαίσθητο θέμα. Πόσο μάλλον που στην χώρα μας η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία και η οποία μέσα από την θεολογίας της και την ποιμαντική της εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια διαφωνεί πλήρως με την σύγχρονη μετανεωτερική σκεπτική και προσέγγιση στο θέμα αυτό.
Τέλος, ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι το ποιος θα διδάξει αυτά στα παιδιά. Τι σημασία έχει αν έχει σπουδάσει κάτι ή αν έχει επιμορφωθεί σε αυτό αν δεν έχει καλά αντίστοιχα βιώματα; Είναι άλλωστε γνωστό ότι σε αυτά τα θέματα περισσότερο μεταδίδουμε βιώματα παρά γνώσεις.
Η όλη σκέψη της εισαγωγής του εργαστηρίου δραστηριοτήτων βρίσκεται σε καλό μονοπάτι καθότι εισάγονται σημαντικές ενότητες. Όμως, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ότι η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ακροβατεί σε μονοπάτια επικίνδυνα για τα παιδιά. Είναι θέμα που μπορεί να πληγώσει ανεπανόρθωτα τους μαθητές σε αυτήν την ηλικία. Επίσης είναι ένα θέμα που άπτεται την θρησκευτικότητα της κάθε οικογένειας την οποία απλώς δεν μπορεί να υπερβεί. Άλλωστε η κάθε θρησκεία αντιμετωπίζει εντελώς διαφορετικά αυτό το πολύ ευαίσθητο θέμα. Πόσο μάλλον που στην χώρα μας η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία και η οποία μέσα από την θεολογίας της και την ποιμαντική της εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια διαφωνεί πλήρως με την σύγχρονη μετανεωτερική σκεπτική και προσέγγιση στο θέμα αυτό. Τέλος, ένα πολύ σημαντικό θέμα είναι το ποιος θα διδάξει αυτά στα παιδιά. Τι σημασία έχει αν έχει σπουδάσει κάτι ή αν έχει επιμορφωθεί σε αυτό αν δεν έχει καλά αντίστοιχα βιώματα; Είναι άλλωστε γνωστό ότι σε αυτά τα θέματα περισσότερο μεταδίδουμε βιώματα παρά γνώσεις.