Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παρασκευή Κ. | 2 Μαΐου 2020, 00:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά των Λατινικών(άρθρο 7) στα Πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Δε νοείται μέση εκπαίδευση Ευρωπαϊκής χώρας που να μην περιλαμβάνει το μάθημα των Λατινικών. Πόσω μάλλον όταν αυτή η χώρα είναι η Ελλάδα και οφείλει, σε μεγάλο βαθμό, τη μεταλαμπάδευση του απαράμιλλου πολιτισμού της στη γλώσσα αυτή, την άλλοτε lingua franca. Νομική, Φιλολογία, Θεολογία,Φιλοσοφία και άλλοι κλάδοι των Ανθρωπιστικών Επιστημών έχουν σταθμούς-ορόσημα Λατινορωμαϊκούς. Πολυάριθμες ευρωπαϊκές γλώσσες είτε είναι λατινογενείς είτε έχουν αφομοιώσει λατινικό λεξιλόγιο. Αν δεν απατώμαι, η γλωσσομάθεια είναι σημείο των καιρών μας. Επομένως, η επαναφορά των Λατινικών εξυπηρετεί μια απο τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας μας. Οι "νεκρές γλώσσες" παραμένουν ζωντανές μέσα από τη συνεισφορά τους στον παγκόσμιο πολιτισμό. Τα Λατινικά είναι ένας "νεκρός" που ζει ανάμεσα μας. Καλό είναι να το αποδεχτούμε και να επωφεληθούμε από τη σοφία που αποκόμισε μέσα στους αιώνες.