Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη ΧΑΤΖΗΒΕΗ ΜΕΡΟΠΗ | 14 Δεκεμβρίου 2010, 13:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Υπάρχουν πάρα πολλά βιβλία, κάποια στα ελληνικά και τα περισσότερα στα αγγλικά που μιλούν για την τέχνη του να είσαι μέντορας και πώς παρέχεις συμβουλευτική καθοδήγηση σε άτομα ή ομάδες. Θεωρώ αναγκαία την επιλογή κάποιων από αυτά ή σχετικών άρθρων, τα οποία να προστεθούν στην επιμόρφωση που θα λαμβάνουν οι υποψήφιοι μέντορες. 2. Θα πρότεινα η αξιολόγηση να μην γίνεται μόνο στο τέλος, αλλά και κατά τη διάρκεια του έτους. Έτσι οι υποψήφιοι μέντορες θα είναι σε εγρήγορση, αλλά και θα λυθούν τυχόν προβλήματα που μπορεί να αναπτυχθούν. Είναι κρίμα να φτάσει στο τέλος η σχολική χρονιά για να φθάσουμε στο συμπέρασμα πως μια σχέση μέντορα-νέου δασκάλου δεν λειτούργησε καλά. Η διαμορφωτική αξιολόγηση εξασφαλίζει τη διατήρηση της υγείας της σχέσης και κρατά ενεργά και τα δύο μέλη κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους. Συνολικά όλα όσα καταγράφονται ως τώρα για το θεσμό είναι ιδιαίτερα αξιόλογα. Όπως πάντα ισχύει στην εκπαίδευση, οι άνθρωποι που θα ζωντανέψουν τελικά όσα περιγράφονται και θα αποτελέσουν μέντορες για τους νέους εκπαιδευτικούς, θα καθορίσουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του νέου θεσμού.