• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Βρ.' | 2 Μαΐου 2020, 00:32

    Το ζήτημα στο οποίο καλείται και επιβάλλεται να απαντήσει με επιχειρήματα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν είναι Λατινικά ή Κοινωνιολογία. Αυτό το δίλημμα πια λειτουργεί με όρους κοινωνικού αυτοματισμού. Η υπουργός πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα απλό ζήτημα: έχει η κοινωνιολογία (ανεξάρτητα από τη θέση των λατινικών), θέση ως πανελλαδικό μάθημα -τουλάχιστον- για τα τμήματα κοινωνικών - πολιτικών επιστημών τα οποία αποτελούν και την πλειοψηφία στη συγκεκριμένη κατεύθυνση; Αν η απάντηση είναι όχι, ενδιαφέρον θα είχε να παρουσιαστεί και η σχετική τεκμηρίωση. Δυστυχώς όμως, η μοναδική απάντηση που έχει δοθεί στο συγκεκριμένο ζήτημα μέχρι στιγμής, είναι αυτή που έχει εκφραστεί από στελέχη του κυβερνώντος κόμματος περί αριστερής επιστήμης. Αν αυτό είναι το βασικό επιχείρημα για την κατάργηση της κοινωνιολογίας από τις εξετάσεις (ξαναλέω ανεξαρτήτως της θέσης των Λατινικών), τότε αναρωτιέμαι με ποια κριτήρια σχεδιάζεται η εκπαιδευτική πολιτική στη χώρα μας....