Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Βρ. | 2 Μαΐου 2020, 00:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ζήτημα στο οποίο καλείται και επιβάλλεται να απαντήσει με επιχειρήματα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν είναι Λατινικά ή Κοινωνιολογία. Αυτό το δίλημμα πια λειτουργεί με όρους κοινωνικού αυτοματισμού. Η υπουργός πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα απλό ζήτημα: έχει η κοινωνιολογία (ανεξάρτητα από τη θέση των λατινικών), θέση ως πανελλαδικό μάθημα -τουλάχιστον- για τα τμήματα κοινωνικών - πολιτικών επιστημών τα οποία αποτελούν και την πλειοψηφία στη συγκεκριμένη κατεύθυνση; Αν η απάντηση είναι όχι, ενδιαφέρον θα είχε να παρουσιαστεί και η σχετική τεκμηρίωση. Δυστυχώς όμως, η μοναδική απάντηση που έχει δοθεί στο συγκεκριμένο ζήτημα μέχρι στιγμής, είναι αυτή που έχει εκφραστεί από στελέχη του κυβερνώντος κόμματος περί αριστερής επιστήμης. Αν αυτό είναι το βασικό επιχείρημα για την κατάργηση της κοινωνιολογίας από τις εξετάσεις (ξαναλέω ανεξαρτήτως της θέσης των Λατινικών), τότε αναρωτιέμαι με ποια κριτήρια σχεδιάζεται η εκπαιδευτική πολιτική στη χώρα μας....