Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΚΙΑΔΑΣ | 2 Μαΐου 2020, 00:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ πρέπει να αλλάξει η φιλοσοφία λειτουργίας τους.1)Αλλαγή ωρολόγιων προγ/των ως προς την δομή των διδασκόμενων μαθημάτων με πιο απλουστευμένα μαθήματα.2)Προσαρμογές των προγραμμάτων σπουδών σε πραγματικές συνθήκες Ειδικής Αγωγής.3)Τα βιβλία που θα διδάσκονται στα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ να είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των μαθητών των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ δηλαδή όχι στα ίδια βιβλία που διανέμονται και στην Γενική Παιδεία.4)Ριζική αλλαγή του σχεδιασμού λειτουργίας του Λυκείου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ.5)Κάλυψη όλων των κενών στα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ με μόνιμους διορισμούς Διδακτικού Προσωπικού-Ε.Ε.Π-Ε.Β.Π.6)Να καταργηθεί το όριο των 114 απουσιών στα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και ο χαρακτηρισμός της φοίτησης να γίνεται στο τέλος από το Σύλλογο καθηγητών-Ε.Ε.Π-Ε.Β.Π όπως ισχύει και στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ διότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό μαθητών/τριών που απουσιάζουν δικαιολογημένα κατά την διάρκεια των μαθημάτων.