Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Π. | 2 Μαΐου 2020, 01:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να εκφράσω την αντιθεσή μου και τη δυσαρέσκειά μου στην πρόθεση της ηγεσίας του Υπουργείου να καταργήσει το μάθημα της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Η Κοινωνιολογία είναι ένα μάθημα που καλλιεργεί την κριτική σκέψη και διαμορφώνει σκεπτόμενους και ενεργούς πολίτες. Στο μάθημα της Κοινωνιολογίας τα παιδιά διδάσκονται θέματα όπως η μετανάστευση, ο ρατσισμός, τα στερεότυπα, ο πόλεμος, ο εθνικισμός, η εγκληματικότητα, οι ευέλικτες μορφές εργασίας, η εκπαίδευση, η πολιτική συμπεριφορά και η κοινωνικοποίηση κ.ά. Για ποιον λόγο θέλετε να καταργήσετε αυτό το μάθημα; Επιπλεόν οι περισσότερες από τις σχολές της κατεύθυνσης των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών περιλαμβάνουν μαθήματα Κοινωνιολογίας σε προπτύχιακό αλλά και μεταπτυχιακό επίπεδο. Ενδεικτικά να αναφέρω τα τμήματα Νομικής, Πολιτικών Επιστημών, Διεθνών Σχέσεων, Κοινωνικής Εργασίας, Κοινωνιολογίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Κοινωνικής Πολιτικής κ.ά. Κανείς δεν αμφισβητεί την αξία των Λατινικών και την χρησιμότητά τους για τα παιδιά που θα σπουδάσουν στις φιλοσοφικές σχολές. Λύση υπάρχει. Τα παιδιά να επιλέγουν ποιό μάθημα θα δώσουν ανάλογα με τις σπουδές που θέλουν να ακολουθήσουν.