Η τελευταία πρόταση του συγκεκριμένου άρθρου είναι σκανδαλώδης. Δημιουργείται ένα παράθυρο για διορισμό ομογενών με νόμο του 1978. Αυτή η διάταξη δείχνει σαν να φτιάχτηκε για να ικανοποιηθεί ένα συγκεκριμένο λόμπι.
Τα σχολεία πρέπει να έχουν εκπαιδευτικούς οι οποίοι έρχονται από την Ελλάδα για ορισμένα χρόνια,να ανανεώνονται ώστε να μεταφέρουν τον ελληνικό "αέρα". Αν στα σχολεία προσληφθούν ομογενείς οι οποίοι έζησαν όλη τη ζωή τους στο εξωτερικό, οι μαθητές δεν θα μπορέσουν να πάρουν όσα μπορούν από έναν εκπαιδευτικό που ήρθε από την Ελλάδα. Αυτό γίνεται κατανοητό αν αναφερθεί ότι όλο και μεγαλύτερο μέρος των μαθητών είναι νεομετανάστες και σκοπεύουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα για σπουδές. Δηλαδή, αποζητούν τον Έλληνα εκπαιδευτικό που θα μπορέσει να τους προετοιμάσει για την ελληνική πραγματικότητα.
Επίσης όσοι ομογενείς θέλουν πραγματικά να στηρίξουν τα ελληνικά σχολεία θα έπρεπε να γνωρίζουν πως υπάρχουν πάρα πολλά στην Ελλάδα που περιμένουν την ειλικρινή στήριξή τους. Γιατί δεν πάνε οι ομογενείς εκεί να αγωνιστούν μαζί με τους αναπληρωτές (πίνακες) για αυτά τα σχολεία και αν καταφέρουν μετά από πολλά χρόνια να διοριστούν (ΑΣΕΠ) σε κάποια περιοχή μακριά από το σπίτι τους (σε κάποιο νησάκι χωρίς νοσοκομείο και σύνδεση με καράβι μια φορά την εβδομάδα), ίσως λίγα χρόνια μετά να μπορέσουν να πάρουν απόσπαση στο εξωτερικό αν έχουν αφήσει κάποιες θέσεις γι αυτούς οι άλλοι ομογενείς και οι παντρεμένοι με μόνιμους κατοίκους στο εξωτερικό.
Γιατί οι πίνακες και το ΑΣΕΠ να είναι για τους άλλους και όχι για τους ομογενείς; Γιατί πρέπει γι αυτούς να παρακαμφθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες.
Αν η ηγεσία του Υπουργείου νοιάζεται για ισότητα και δικαιοσύνη και δεν θέλει να ευνοήσει μια μικρή μειοψηφία, θα προχωρήσει, έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, σε αφαίρεση της πρότασης "Εκπαιδευτικοί οι οποίοι διορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 22 του ν. 817/1978 (Α΄ 170) μπορούν να τοποθετούνται σε Γραφείο Συντονιστή με πλήρες ωράριο.".
Η τελευταία πρόταση του συγκεκριμένου άρθρου είναι σκανδαλώδης. Δημιουργείται ένα παράθυρο για διορισμό ομογενών με νόμο του 1978. Αυτή η διάταξη δείχνει σαν να φτιάχτηκε για να ικανοποιηθεί ένα συγκεκριμένο λόμπι. Τα σχολεία πρέπει να έχουν εκπαιδευτικούς οι οποίοι έρχονται από την Ελλάδα για ορισμένα χρόνια,να ανανεώνονται ώστε να μεταφέρουν τον ελληνικό "αέρα". Αν στα σχολεία προσληφθούν ομογενείς οι οποίοι έζησαν όλη τη ζωή τους στο εξωτερικό, οι μαθητές δεν θα μπορέσουν να πάρουν όσα μπορούν από έναν εκπαιδευτικό που ήρθε από την Ελλάδα. Αυτό γίνεται κατανοητό αν αναφερθεί ότι όλο και μεγαλύτερο μέρος των μαθητών είναι νεομετανάστες και σκοπεύουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα για σπουδές. Δηλαδή, αποζητούν τον Έλληνα εκπαιδευτικό που θα μπορέσει να τους προετοιμάσει για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης όσοι ομογενείς θέλουν πραγματικά να στηρίξουν τα ελληνικά σχολεία θα έπρεπε να γνωρίζουν πως υπάρχουν πάρα πολλά στην Ελλάδα που περιμένουν την ειλικρινή στήριξή τους. Γιατί δεν πάνε οι ομογενείς εκεί να αγωνιστούν μαζί με τους αναπληρωτές (πίνακες) για αυτά τα σχολεία και αν καταφέρουν μετά από πολλά χρόνια να διοριστούν (ΑΣΕΠ) σε κάποια περιοχή μακριά από το σπίτι τους (σε κάποιο νησάκι χωρίς νοσοκομείο και σύνδεση με καράβι μια φορά την εβδομάδα), ίσως λίγα χρόνια μετά να μπορέσουν να πάρουν απόσπαση στο εξωτερικό αν έχουν αφήσει κάποιες θέσεις γι αυτούς οι άλλοι ομογενείς και οι παντρεμένοι με μόνιμους κατοίκους στο εξωτερικό. Γιατί οι πίνακες και το ΑΣΕΠ να είναι για τους άλλους και όχι για τους ομογενείς; Γιατί πρέπει γι αυτούς να παρακαμφθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Αν η ηγεσία του Υπουργείου νοιάζεται για ισότητα και δικαιοσύνη και δεν θέλει να ευνοήσει μια μικρή μειοψηφία, θα προχωρήσει, έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, σε αφαίρεση της πρότασης "Εκπαιδευτικοί οι οποίοι διορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 22 του ν. 817/1978 (Α΄ 170) μπορούν να τοποθετούνται σε Γραφείο Συντονιστή με πλήρες ωράριο.".