Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αντογόνη Σπυροπούλου | 2 Μαΐου 2020, 03:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ζητώ τη διατήρηση της κοινωνιολογίας στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ως κοινωνιολόγος που δίδαξα φέτος το μάθημα, μόνο θετικά σχόλια άκουγα από τα παιδιά. Μια φιλόλογος του σχολείου μου έλεγε ότι συζητώντας θέματα έκθεσης με τα παιδιά, άκουγε εξαιρετικά πλούσιες σε περιεχόμενο διατυπώσεις. Τα ρωτούσε χαρούμενη, πού τα ξέρετε όλα αυτά; Και τα παιδιά απαντούσαν: -Από την κοινωνιολογία! Με την αξιοποίηση της κοινωνιολογικής σκέψης και των κοινωνιολογικών εργαλείων τα παιδιά κατανοούν βαθιά τη δυναμική της κοινωνίας, την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της κοινωνικής συνείδησης και εντάσσονται έτσι σε ένα πολυπολιτισμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον. Επίσης, δεν υπάρχει οποιοδήποτε θέμα αντιπαράθεσης μεταξύ Λατινικών και Κοινωνιολογίας. Η τροφοδότηση της αντιδικίας μεταξύ των λειτουργών και των δύο αντικειμένων είναι προβληματική και αδικαιολόγητη. Τα μαθήματα μπορούν να εξετάζονται αμφότερα, αναλόγως το πανεπιστημιακό τμήμα στο οποίο θέλει να πετύχει κάθε μαθητής. Ξανασκεφτείτε το υπουργέ..! Αντογόνη Σπυροπούλου, Κοινωνιολόγος