Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει τα λατινικα να επανεισαχθουν στο λύκειο όπως το επιβαλει ο 21ος αιώνας: ιστορία της Ρώμης και τηε λογοτεχνίας της 2)κείμενα μεταφρασμένα από τις Μεταμορφώσεις του Οβιδίου,την Αινειάδα ,ελεγειακους κλπ και πεζά από τη ρεπουμπλικανική περίοδο και την αυτοκρατορική:ερωτησεις κατανόησης και για τα δύο ήδη γραμματική και σύνταξη αλλά χωρίς να αναλώνονται στις τελευταίες όπως συνέβαινε μέχρι τώρα καθιστώντας τα βαρετα,αντιπαθητικα.Να βγαίνει ο υποψήφιος φοιτητής με μια γενική γνώση για τη Ρώμη σταματώντας να τη θεωρεί υποδεέστερη από την αντίστοιχη αρχαία ελ λογοτεχνία πράγμα που συνέβαινε ως σήμερα. Η τελική εξέταση να περιλαμβάνει ένα γνωστό μεταφρσμενο λογοτεχνικό κείμενο από τα προαναφερθέντα με ερώτηση κατανόησης,ένα πεζό αδιδακτο κείμενο με ερώτηση κατανόησης γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα χωρίς όμως τα δεύτερα να είναι η όλη βάση της εξέτασης.Καλο θα ήταν να υπάρχει και στο γυμνάσιο μια έμφαση στη ρωμαιογνωσια μονο μεταφρσμενα κείμενα απ' όλες τις περιόδους όπως έγινε με το αντίστοιχο μάθημα της φιλοσοφίας στη γ γυμνασίου τα τελευταία χρόνια.