Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΑ Κ. - ΓΟΝΙΟΣ | 2 Μαΐου 2020, 08:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενεργοποιείται ηλικιακός «κόφτης» μαθητών για τη φοίτησή τους στα ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια. Αν δηλαδή, κάποιος είναι πάνω από 17 ετών δεν μπορεί να φοιτήσει σε αυτά. Ας δούμε λοιπόν, ορισμένες επιλογές/αποτελέσματα: • Θα πάει σε Εσπερινό. Όχι, δεν μπορούν όλες και όλοι γιατί δεν έχουν όλες οι περιοχές της χώρας Εσπερινά ΕΠΑΛ. Ας θυμηθούμε τη γεωγραφία της χώρας (νησιωτικότητα και απομακρυσμένες περιοχές). • Θα πάει σε Εσπερινό ΕΠΑΛ, αν υπάρχει. Όχι, δεν μπορούν όλες και όλοι. Γιατί η φοίτηση των ανηλίκων μαθητών απαιτεί εγγραφή στην ΕΡΓΑΝΗ. Και δεν είναι όλοι οι ανήλικοι εργαζόμενοι, και όσοι εργάζονται, συχνά δεν είναι ασφαλισμένοι. Κακώς, αλλά συμβαίνει. • Θα πάει σε δημόσιο ΚΕΚ/ΙΕΚ. Όχι, δεν μπορούν όλες και όλοι. Η γεωγραφία της χώρας που λέχθηκε παραπάνω. Δεν λειτουργούν σε όλες τις περιοχές Δημόσια ΙΕΚ/ΚΕΚ. Ιδιωτικά όμως; Και αν τώρα δεν λειτουργούν ιδιωτικά ΙΕΚ μήπως ξεκινήσουν; • Οι απόφοιτοι Γενικών Λυκείων δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν τη διαρθρωτική ανεργία μέσω των Δημόσιων Σχολείων αποκτώντας μια εκ των ειδικοτήτων που προσφέρουν τα ημερήσια ΕΠΑΛ. Μέσω όμως της ιδιωτικής εκπαίδευσης; • Μαθήτριες και μαθητές οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν τη φοίτηση τους στο ημερήσιο Επαγγελματικό Λύκειο γιατί «έμειναν» στην ίδια τάξη για σειρά αιτιών και ξεπέρασαν το 17ο έτος της ηλικίας τους: Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούν να πάρουν απολυτήριο από το σχολείο που φοιτούσαν. Όχι πτυχίο ειδικότητας. Απολυτήριο... Συνεπώς, ταχύτατη μείωση των αναγκών για εκπαιδευτικούς και ταυτόχρονα εφαλτήριο για μεγαλύτερη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην εκπαίδευση…