Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρυσούλα Α. | 2 Μαΐου 2020, 08:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα σας, Το μάθημα των Λατινικών είναι κατά τη γνώμη μου εξαιρετικά σημαντικό για την παιδεία κυρίως όσων επιθυμούν να ακολουθήσουν Νομικές και Ανθρωπιστικές Σπουδές αλλά όχι μόνο, καθώς ορισμοί στα λατινικά απαντώνται σε θετικές και ιατρικές επιστήμες. Αφενός μεν τα λατινικά συντελούν ώστε ο μαθητής λυκείου να έχει στοιχειώδεις γνώσεις κλασικών επιστημών, να έρθει σε επαφή με μια γραπτή γλώσσα της οποίας οι ρίζες έχουν διατηρηθεί σε σημερινές γλώσσες, αφετέρου στα λατινικά έχουν διατυπωθεί ευφυώς επιγραμματικά σπουδαία νοήματα και γενικές αρχές συγχρόνων επιστημών, που απαντώνται από σπουδαστές σε πανεπιστημιακά συγγράμματα όχι μόνο φιλολογικών σχολών. Στον χώρο της τέχνης και του πολιτισμού μας, η λατινογενής προέλευση τομέων διαφόρων ειδών καθιστά σημαντική την γνώση της Λατινικής για την κατανόηση και απόλαυσή τους. Γι' αυτούς τους λόγους υποστηρίζω την επανεισαγωγή του μαθήματος των Λατινικών σε Γενικά Λύκεια για την Ομάδα Προσανατολισμού που αφορά τα συναφή επιστημονικά πεδία. Ευχαριστώ πολύ