Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη.
Η διαδικασία, για να έχει και αποτέλεσμα θα πρέπει να γίνεται από πάνω προς τα κάτω και πάντα με κριτήρια.
Η αυτονομία της σχολικής μονάδας είναι προς την σωστή κατεύθυνση και σίγουρα απαιτεί αναβαθμισμένο ρόλο του διευθυντή. Διαφορετικά, πάντα υπάρχει το περιθώριο, υπονόμευσης της ομαλής λειτουργίας της σχολικής μονάδας.
Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη. Η διαδικασία, για να έχει και αποτέλεσμα θα πρέπει να γίνεται από πάνω προς τα κάτω και πάντα με κριτήρια. Η αυτονομία της σχολικής μονάδας είναι προς την σωστή κατεύθυνση και σίγουρα απαιτεί αναβαθμισμένο ρόλο του διευθυντή. Διαφορετικά, πάντα υπάρχει το περιθώριο, υπονόμευσης της ομαλής λειτουργίας της σχολικής μονάδας.