Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΛΑΜΙΩΤΟΥ | 2 Μαΐου 2020, 09:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κων/να Παλαμιωτου,δρ.Φιλοσοφιας, ( τ. Σχολικη Συμβουλος ΠΕ2) Χριστος Ανεστη! Να ειμαστε γεροι και δυνατοι ολοι. Ως προς την συζητηση σχετικως με τα μαθηματα Λατινικων και Κοινωνιολογιας ως εξεταζομενα στις Πανελληνιες, το λογικοτερο θα ηταν να υπαρξει η διακριτικη ευχερεια επιλογης εκ μερους των υποψηφιων αναλογως των σπουδων, που σκοπευουν να ακολουθησουν: Λατινικα για οσους θα προχωρησουν σε Κλασσικες σπουδες και Κοινωνιολογια για οσους θα ακολουθησουν Νομικες, Κοινωνικες και Πολιτικες Επιστημες. Οσον αφορα τη μονομερεια,που επεδειξε η προηγουμενη κυβερνηση δεν ειναι σωστο κυρια Υπουργε να την ακολουθησετε κι εσεις.Δεν διορθωνεται ενα λαθος με το να διαπραχθει ενα δευτερο.Μην τους "μοιασετε" σε μικροτητα και ιδεοληψια. Ο επιστημονικος συγχρονος παιδαγωγικος ορθολογισμος αυταποδεικτα καθιστα την κριτικη σκεψη πρωτιστο ζητουμενο της Παιδειας και την Κοινωνιολογια οχι μονο βασικο αλλα προαπαιτουμενο μαθημα για την εισαγωγη στην Τριτοβαθμια.