Νυν συνταξιούχος.
Πρέπει να απαντήσετε, τώρα:
- Η ζήτηση για σπουδές οφείλεται στο χαμηλό επίπεδο σπουδών
- Περάτωση σπουδών σε 3+1 (ή 4+1 σήμερα) χρόνια. Μετά διαγραφή
- Υποτροφίες και δάνεια σε όλους. Τέλος τα τσάμπα
- Να μιλήσετε για πλήρη και αποκλειστική απασχόληση. Πάρα πολλοί γίνονται πολιτικοί και καταλήγουν αποτυχημένοι ή διαγκωνίζονται για δεύτερη θέση - εσείς τους διορίζετε εις βάρος της εκπαίδευσης
- Οι σπουδές πρέπει να στηρίζονται σε εργαστήρια και ανάθεση εργασιών
- Γιατί οι σπουδές εξακολουθούν να είναι 4-ετείς, όταν ο ιδιωτικός τομέας και η Ευρώπη δίνουν πτυχία σε 3 χρόνια;
- Να διαχωριστεί η οικονομική από την ακαδημαϊκή εξέλιξη
- Οι αμοιβές ΔΕΠ να είναι για 40 ώρες εργασίας την εβδομάδα
- Οι αυξήσεις μισθών να είναι εκθετικές, όταν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες για ανατροφή τέκνων
- Γιατί να παίρνουμε σύνταξη μεγαλύτερη από το μισθό μας; Οι δε γιατροί 140%!
- Να διευκολυνθεί η κινητικότητα μεταξύ ΑΕΙ, Βιομηχανίας, Έρευνας και Διοίκησης
- Να εξορθολογιστεί το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Γιατί η Ιατρική Αθηνών πρέπει να έχει 800 μέλη ΔΕΠ; Συμβαίνει αλλού στον πλανήτη;
- Τα ΑΕΙ δεν είναι ούτε πόλοι καινοτομίας, ούτε κέντρα αριστείας. Να γίνουν.
Νυν συνταξιούχος. Πρέπει να απαντήσετε, τώρα: - Η ζήτηση για σπουδές οφείλεται στο χαμηλό επίπεδο σπουδών - Περάτωση σπουδών σε 3+1 (ή 4+1 σήμερα) χρόνια. Μετά διαγραφή - Υποτροφίες και δάνεια σε όλους. Τέλος τα τσάμπα - Να μιλήσετε για πλήρη και αποκλειστική απασχόληση. Πάρα πολλοί γίνονται πολιτικοί και καταλήγουν αποτυχημένοι ή διαγκωνίζονται για δεύτερη θέση - εσείς τους διορίζετε εις βάρος της εκπαίδευσης - Οι σπουδές πρέπει να στηρίζονται σε εργαστήρια και ανάθεση εργασιών - Γιατί οι σπουδές εξακολουθούν να είναι 4-ετείς, όταν ο ιδιωτικός τομέας και η Ευρώπη δίνουν πτυχία σε 3 χρόνια; - Να διαχωριστεί η οικονομική από την ακαδημαϊκή εξέλιξη - Οι αμοιβές ΔΕΠ να είναι για 40 ώρες εργασίας την εβδομάδα - Οι αυξήσεις μισθών να είναι εκθετικές, όταν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες για ανατροφή τέκνων - Γιατί να παίρνουμε σύνταξη μεγαλύτερη από το μισθό μας; Οι δε γιατροί 140%! - Να διευκολυνθεί η κινητικότητα μεταξύ ΑΕΙ, Βιομηχανίας, Έρευνας και Διοίκησης - Να εξορθολογιστεί το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Γιατί η Ιατρική Αθηνών πρέπει να έχει 800 μέλη ΔΕΠ; Συμβαίνει αλλού στον πλανήτη; - Τα ΑΕΙ δεν είναι ούτε πόλοι καινοτομίας, ούτε κέντρα αριστείας. Να γίνουν.