Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 2 Μαΐου 2020, 10:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ τελείως άστοχη την κατάργηση της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, χωρίς καμία διαβούλευση με τους εκπαιδευτικούς φορείς, εν’ μέσω πανδημίας και χωρίς να έχει προλάβει να δοκιμαστεί η εξέταση του μαθήματος για πρώτη φορά στις πανελλήνιες. Τέτοιες ενέργειες δε είναι δημοκρατικές. Κύριοι του Υπουργείου, εάν θεωρείτε ότι υπάρχουν προβλήματα στον τρόπο εξέτασης του συγκεκριμένου μαθήματος, μπορείτε να αλλάξετε το βιβλίο, όχι να αλλάξετε το μάθημα. Χρόνος υπάρχει για τη συγγραφή ενός πολύ καλύτερου σχολικού εγχειριδίου που θα διορθώσει τα όποια προβλήματα. Τέλος, η λύση των πέντε εξεταζόμενων μαθημάτων, ανάλογα με την προτίμηση των μαθητών, θα ήταν η καλύτερη δυνατή σε όλες τις κατευθύνσεις, η οποία θα έδινε δυνατότητα περισσότερων επιλογών στα παιδιά και καλύτερη αντιπροσώπευση όλων των επιστημονικών αντικειμένων στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αλλιώς, ποια η διαφορά του εξεταστικού συστήματος που προτείνετε στο παρών νομοσχέδιο από το σύστημα των δεσμών που ίσχυε πριν τριάντα χρόνια? Ευελπιστώ κυρία Υπουργέ ότι θα ακούσετε τη φωνή της λογικής και δε θα προχωρήσετε σ’ αυτή την ενέργεια υποβάθμισης των Κοινωνικών και Πολιτικών επιστημών.