Ως γονέας μαθητή του 2ου Πειρ. Γυμνασίου της Αθήνας δηλώνω καταρχήν απογοητευμένος από την επιδιωκόμενη μετατροπή του Γυμνασίου σε Πρότυπο και ζητώ τη διατήρησή του ως Πειραματικό όπως πολύ σωστά διατυπώνεται στο ψήφισμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που συντάσσεται με τις θέσεις των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας.
Σε κάθε περίπτωση η ακύρωση της επιλογής γονέων και παιδιών για φοίτηση σε ένα συγκεκριμένου τύπου σχολείο είναι αντιδημοκρατική και καταργεί το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.Συνεπώς θεωρώ επιβεβλημένο και αυτονόητο ότι θα δοθεί η δυνατότητα στους ήδη φοιτούντες μαθητές να ολοκληρώσουν την φοίτησή τους στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο υπό συνθήκες Πειραματικού όπως αρχικά επέλεξαν. Δηλαδή το νέο πρόγραμμα του σχολείου - αν τελικά επιμείνει το Υπουργείο στη μετατροπή του σε Πρότυπο - να αφορά τους νέους μαθητές της επόμενης χρονιάς.
Ως γονέας μαθητή του 2ου Πειρ. Γυμνασίου της Αθήνας δηλώνω καταρχήν απογοητευμένος από την επιδιωκόμενη μετατροπή του Γυμνασίου σε Πρότυπο και ζητώ τη διατήρησή του ως Πειραματικό όπως πολύ σωστά διατυπώνεται στο ψήφισμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που συντάσσεται με τις θέσεις των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας. Σε κάθε περίπτωση η ακύρωση της επιλογής γονέων και παιδιών για φοίτηση σε ένα συγκεκριμένου τύπου σχολείο είναι αντιδημοκρατική και καταργεί το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.Συνεπώς θεωρώ επιβεβλημένο και αυτονόητο ότι θα δοθεί η δυνατότητα στους ήδη φοιτούντες μαθητές να ολοκληρώσουν την φοίτησή τους στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο υπό συνθήκες Πειραματικού όπως αρχικά επέλεξαν. Δηλαδή το νέο πρόγραμμα του σχολείου - αν τελικά επιμείνει το Υπουργείο στη μετατροπή του σε Πρότυπο - να αφορά τους νέους μαθητές της επόμενης χρονιάς.