Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Σιατραβάνη | 2 Μαΐου 2020, 11:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εκπαιδευτικός, βρίσκομαι στην προετοιμασία υποψηφίων μαθητών 28 χρόνια, τα 22 από τα οποία σε σχολείο. Η αγωνία και η έγνοια μου ήταν να προετοιμάσω τους μαθητές μου, όχι μόνο για την εισαγωγή τους σε κάποια σχολή της τριτοβάθμιας, αλλά για την εισαγωγή τους στη ζωή, ως αυτόνομους και υπεύθυνους πολίτες. Τους έχω διδάξει, κατά σειρά, Κοινωνιολογία, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων και πάλι Κοινωνιολογία. Φέτος, που έχω την τύχη και την τιμή να διδάξω το μάθημα της Κοινωνιολογίας, στη διάρκεια της χρονιάς, είδα παιδιά να αλλάζουν, από έφηβοι με την αγωνία της εκμάθησης ενός απαιτητικού γνωστικού αντικειμένου, να μεταμορφώνονται σε ενήλικες με κοινωνική συνείδηση, σε ενήλικες με κοινωνική γνώση, σε κριτικά σκεπτόμενα άτομα, που απομακρύνθηκαν από στερεοτυπικές αντιλήψεις, που άρχισαν να τοποθετούν τον εαυτό τους στο κοινωνικο-πολιτικό πλαίσιο που τα περιβάλλει, που στάθηκαν στην δυσκολία της πανδημίας και τον μεταφυσικό φόβο με μια σκεπτόμενη και ψύχραιμη στάση, που είναι σε θέση να αξιολογήσουν τον ρόλο τους μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα και να συνειδητοποιήσουν τη διαδικασία του περάσματος από τις εξετάσεις ως μεταβατική φάση μύησης, για την ενηλικίωσή τους. Ο λόγος τους απέκτησε δυναμική που μόνο θαυμασμό μπορεί να προκαλέσει! Αυτή είναι η προσφορά της Κοινωνιολογίας στους μαθητές! Ας το ξανασκεφτείτε...μη χάσουμε άλλη μια ευκαιρία με τα παιδιά μας!