Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ιωάννα Π. | 2 Μαΐου 2020, 11:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά. Όσον αφορά το ζήτημα της παραμονής ή μη της Κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου μαθήματος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, θα ήθελα απλά να παραθέσω το εξής: "η εκπαίδευση είναι κατ' εξοχήν κοινωνική, από τις αρχές της, όπως και από τις λειτουργίες της και, ως εκ τούτου, η Παιδαγωγική εξαρτάται από την Κοινωνιολογία περισσότερο από οποιαδηποτε άλλη επιστήμη", Durkheim, E., (2012), Εκπαίδευση & Κοινωνιολογία, Αθήνα, Εκδόσεις Γρηγόρη, σελ. 169. Ο κύριος που το είπε αυτό και του οποίου η σκέψη διδάσκεται στο μάθημα της Κοινωνιολογίας Γ' Λυκείου, διδάσκεται, επίσης, κατά κόρον και στα πολλά πανεπιστημιακά τμήματα Κοινωνικών-Πολιτικών Επιστημών, και όχι μόνο. Για να μην αναφερθούμε καν στο πόσοι άνθρωποι οδηγούνται στην ανεργία μετά την απόσυρση του μαθήματος από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.