Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δήμητρα | 2 Μαΐου 2020, 11:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι σημερινές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες έχουν διαμορφώσει παιδικές ψυχές τέτοιες που ο εκπαιδευτικός, για να επιτελέσει σωστά το έργο του, πρέπει να ασχοληθεί όσο γίνεται περισσότερο μαζί τους. Οφείλει να τους ενσταλάξει όχι μόνο τη γνώση αλλά και κυρίως να τους ενισχύσει την αυτοπεποίθηση, την ψυχολογική τους σταθερότητα, την πίστη τους σε αξίες και τόσα άλλα. Πώς θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε αυτά ο δάσκαλος όταν αυξάνεται ο αριθμός μαθητών ανά τάξη? Καλείται να ασχοληθεί 1-1,5 λεπτό αναλογικά με κάθε παιδί στα 45 λεπτά της διδακτικής ώρας. Είναι άραγε αρκετά? Είναι ακόμη γνωστό ότι οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα φαινόμενο που αφθονεί σε κάθε τάξη. Με δεδομένο το γεγονός ότι η "παράλληλη στήριξη" είναι σχεδόν ανύπαρκτη στην πλειονότητα των περιπτώσεων (ή υπαρκτή στις πιο ακραίες περιπτώσεις), καλείται ο δάσκαλος από μόνος του να αντιμετωπίσει την εκάστοτε περίπτωση. Σε μια τάξη με περισσότερα παιδιά πώς θα το κάνει? Αναβάθμιση σημαίνει βελτίωση, πρόοδο, εξέλιξη προς το καλλίτερο. Αναβάθμιση στα σχολεία σημαίνει μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη (και όχι μόνον φυσικά). Σημαίνει βοήθεια στους δασκάλους να ανταπεξέρχονται στο ρόλο τους . Μην μείνουν έρμαιο των κοινωνικοοικονομικών ανισοτήτων στις ελληνικές οικογένειες. Μαθητές και δάσκαλοι ας μην αντιμετωπίζονται σαν απλοί ψυχροί αριθμοί..