Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεσηΣχόλιο του χρήστη Γκαμπέλης Πέτρος εκπρόσωπος Γονέων Παιδιών 2ου και 3ου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ | 2 Μαΐου 2020, 11:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την παρούσα επιστολή, ως γονείς των παιδιών που φοιτούν στο 2o 2/Θ Πειραματικό Νηπιαγωγείο και στο 3ο 1/Θ Πειραματικό Νηπιαγωγείο (ενταγμένα και τα δυο στο ΑΠΘ και τα οποία συστεγάζονται), θα θέλαμε να εκφράσουμε την αμέριστη στήριξη και συμπαράσταση μας στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει για τη σύνδεση των δυο Πειραματικών Νηπιαγωγείων με το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (ενταγμένο και αυτό στο ΑΠΘ). Στη διάρκεια του σχολικού έτους διαπιστώσαμε και βιώσαμε την καθημερινή διάθεση συνεργασίας και επικοινωνίας από τους εκπαιδευτικούς των παιδιών μας. Μέσα από τις δημιουργικές δράσεις και τις καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, που συμπεριλαμβάνουν την εφαρμογή καλών πρακτικών εκπαίδευσης, αντιληφθήκαμε κι εμείς οι ίδιοι την ιδιαίτερη σημασία και τη θετική συμβολή των Πειραματικών Σχολείων (σε πρώτη φάση των Πειραματικών Νηπιαγωγείων) για την αξιόλογη διαπαιδαγώγηση και δημιουργική εκπαίδευση των παιδιών. Αντιλαμβανόμενοι λοιπόν τη σημασία για τα παιδιά να συνεχίσουν την ποιοτική εκπαίδευση τους σε ένα ανάλογο περιβάλλον και να διατηρήσουν τις φιλικές σχέσεις και δεσμούς, που έχουν ήδη δημιουργήσει μεταξύ τους στο Νηπιαγωγείο, καθώς και την ανάγκη για βέλτιστη συνέχεια στη μαθησιακή πορεία τους, θεωρούμε πολλαπλά ωφέλιμη και ιδιαίτερα σημαντική τη σύνδεση του 2ου και 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου, με το 1ο Πειραματικού Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Υ.Γ. Η παρούσα επιστολή υπογράφεται από τους γονείς ξεχωριστά και όχι από Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς δεν ολοκληρώθηκε η δημιουργία του, ενώ είχε δρομολογηθεί η διαδικασία, λόγω των ειδικών συνθηκών που δημιουργήθηκαν με το ξέσπασμα της πανδημίας.