Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | 2 Μαΐου 2020, 11:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ, Το μάθημα της Κοινωνιολογίας στην Γ΄Λυκείου είναι απαραίτητο να παραμείνει ως εξεταζόμενο στη θεωρητική κατεύθυνση για πάρα πολλούς λόγους. Κατ' αρχάς αποτελεί υπόβαθρο στις περισσότερες σχολές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,γιατί συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών τους, ως υποχρεωτικό μάθημα.Οπότε είναι πολύ σημαντική η προετοιμασία που γίνεται στο Λύκειο,έτσι ώστε οι μαθητές μας να συνεχίσουν στο Πανεπιστήμιο έχοντας αποκτήσει πάρα πολλά εφόδια που θα τους διευκολύνουν στις μετέπειτα σπουδές τους. Πέραν τούτου, οι μαθητές, μέσα από το μάθημα της Κοινωνιολογίας μαθαίνουν να παρατηρούν,να αναλύουν και να βγάζουν συμπεράσματα για ότι συμβαίνει στην κοινωνική ζωή.Γίνονται, με λίγα λόγια, μικροί ερευνητές.Την έρευνά τους αυτή θα τη συνεχίσουν και στο Πανεπιστήμιο πιο συστηματικά και εξειδικευμένα. Επίσης,να σας αναφέρουμε ότι οι μαθητές μας μαθαίνουν να προβληματίζονται, να σκέφτονται και να εκφράζουν τις απόψεις τους ελεύθερα, ένα δικαίωμα που είναι βασικό για το πολίτευμα της Δημοκρατίας, αν θέλουμε, βέβαια, να το υπερασπιζόμαστε.Αυτό το δικαίωμα καλλιεργείται με το μάθημα της Κοινωνιολογίας και δεν είναι ένα τυποποιημένο μάθημα που απλώς θα το εξεταστούν.Οι γνώσεις που αποκτούν είναι γνώσεις που θα αποτελέσουν εφόδια για την υπόλοιπη ζωή τους. Γι αυτούς τους λίγους λόγους που σας αναφέρω και πολλούς άλλους που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, πιστεύω ακράδαντα ότι είναι κρίμα να στερήσετε από τους μαθητές μας και από την κοινωνία γενικότερα την Κοινωνιολογία, ως δικαίωμα Δημοκρατίας.