Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Chris | 2 Μαΐου 2020, 11:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών δεν έχει μόνο χρηστική — για τις φιλολογικές σχολές — αλλα και πνευματική σημασία: πέρα από την γνωριμία με τη γλώσσα, που είναι η βάση πολλών άλλων (λατινογενών), και την αξιοποίηση κειμένων που συνιστούν, μαζί με την αρχαιοελληνική γραμματεια, τον πυρήνα του κλασικισμού, η διδασκαλία της λατινικής γλώσσας αποκαλύπτει την σπουδαιότητα του ρωμαϊκού πνεύματος. Ειδικότερα, αν αξιοποιηθεί ουσιαστικά η εισαγωγή του παρόντος βιβλίου και προταθούν μέθοδοι εκσυγχρονισμού του μαθήματος, τότε τα Λατινικά θα κατακτήσουν τη θέση που τους αξίζει.