Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ιωάννα Κοντογιάννη | 2 Μαΐου 2020, 11:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δύο παρατηρήσεις: 1ον: Η κα Κεραμέως, βρίσκει λογικό να ανακοινώσει τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα του νέου συστήματος, αμελώντας όμως να ενημερώσει τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα, όσο και γονείς/ μαθητές για τα ωρολόγια προγράμματα που θα φέρει ο επανασχεδιασμός του Λυκείου. Το να διαχωρίζει λοιπόν τον εκπαιδευτικό ρόλο του σχολείου, θεωρώντας ίσως άσχετο το τι διδασκεται ή πρόκειται να διδάσκεται στο εξής στις μικρότερες τάξεις, με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κα Κεραμέως δεν απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων, αλλά στους επιχειρηματίες των φροντιστηρίων και μόνον. 2ον: Η αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά ως εξεταζόμενο μάθημα, χωρίς σε καμία περίπτωση να υποτιμώ την αξία των κλασικών σπουδών, με οδηγεί επίσης στο ίδιο συμπέρασμα: στοχεύει στο να ικανοποιήσει και πάλι τους επιχειρηματίες των φροντιστηρίων, οι οποίοι βέβαια μπορούν με μεγαλύτερη ευκολία να προσλάβουν έναν από τους χιλιάδες αδιόριστους συναδέλφους φιλολόγους και να τους απασχολήσουν με μεγαλύτερη ευελιξία στην ανάθεση μαθημάτων, στις γνωστές συνθήκες “γαλέρας” που επικρατούν στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κάθε είδους. Διαφορετικά δεν μπορώ να σκεφτώ πως η κα υπουργός, υπέρμαχος της “αριστείας”, αγνοεί επιδεικτικά τις εκκλήσεις πανεπιστημιακών, επιστημονικών φορέων αλλά και συναδέλφων φιλολόγων για την ανάγκη διατήρησης της Κοινωνιολογίας, που θα μπορούσε βέβαια να διατηρηθεί ακόμα και παράλληλα με τα Λατινικά.