Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαλαματένια Βλάχου | 2 Μαΐου 2020, 11:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα. Συμφωνω απόλυτα με την επάνοδο των Λατινικών ως Πανελλαδικών εξεταζόμενο μάθημα καθώς η αξία του πηγαίνει πέρα από το γλωσσικό κομμάτι των λατινικων. Αρχικά, η ίδια η γλώσσα αποτελεί τη βάση των ευρωπαϊκών γλωσσών, φέρνοντας τους μαθητές σε επαφή με την πρωτογλωσσα αυτή και κάνοντας οποιαδήποτε προσπάθεια εκμάθησης ξένων γλωσσών όπως τα Αγγλικά και τα Γαλλικά πιο εύκολη και ουσιαστική. Επιπροσθέτως, το κείμενο δεν αποτελεί ξεχωριστή οντότητα από το περίμενο στο οποίο προκύπτει. Η ρωμαϊκή ιστορία αποτελεί αριστη πηγή αξιών και προτύπων που μεταδίδονται μέσα από τη γλώσσα και οξυνουν το ηθικό και κριτικό αισθητήριο των νέων, καθώς τα κείμενα έχουν επιλεχθεί με φροντίδα για το σημασιολογικο τους φορτίο. Για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και το δεδομένο της ελληνορωμαικης αρχαιοτητας ως αξεδιαλυτο σύνολο, η εκμάθηση των λατινικών και η εξέταση τους στις πανελλαδικες εξετάσεις ως κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στις Ανθρωπιστικες απιστημες κρίνεται αδηριτη και επιτακτική.