Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μάρκου Δημήτρης | 2 Μαΐου 2020, 12:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ απαράδεκτη την απόφαση της κυβέρνησης να αντικαταστήσει το μάθημα της Κοινωνιολογίας με τα Λατινικά.Ειμαι φοιτητής Νομικής στο δεύτερο έτος στο Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών .Η νομική επιστήμη έχει άμεση σχέση με την κοινωνιολογία κ ήδη έχουμε κάνει μαθήματα κοινωνιολογίας κ κοινωνικών επιστημών /Ευτυχώς στο λύκειο είχα την τύχη να κάνω Κοινωνιολογία κ με βοήθησε πολύ ακόμη και στην έκθεση αλλά και στην κριτική μου σκέψη.Οποιος λέει πως τα Λατινικά βοηθούν στην ανάπτυξη κριτικής ικανότητας έχει μεγάλο λάθος .Στα Λατινικά εξετάστηκα στις πανελλαδικές κ αποστήθισα τα παντα -χαζό κειμενάκια κ γραμματική συντακτικό φουλ απ’εξω χωρίς κανένα απολύτως νόημα -αφού η γλώσσα αυτή δεν ακούγεται κ δεν ομιλείται !!Αν κάποιος θέλει να κάνει γλώσσα -ξεκινάει μαθήματα εκμάθησης της γλώσσας -τα Λατινικά στο σχολείο δεν έχουν λόγο ύπαρξης -είναι εντελώς αναχρονιστικά !! Τέλος να ενημερώσω όσους τα σχετίζουν με τη νομική επιστήμη πως δεν υπάρχει μάθημα Λατινικών στη σχολή μας (απορώ πως νομίζει ι κόσμος ότι υπάρχει ) κάποιοι όροι πράγματι υπάρχουν στα Λατινικά -μαθαίνεις επι τόπου τη μετάφραση του -αλλά ορολογία κάνει κανεις μόνο στο Πανεπιστήμιο -αλλιώς να κάνουν κ οι υποψήφιοι της ιατρικής σχολής μιας κ εκεί υπάρχουν λατινικοί όροι.Ας εκσυγχρονιστεί λίγο το Λύκειο -με την εισαγωγή των κοινωνικών επιστημών -είναι μόνο κέρδος -μην εξυπηρετείτε μόνο πολιτικές σκοπιμότητες .Μαρκου Δ. Φοιτητής Νομικής