Αξιότιμη κυρία Υπουργέ
Κατ' αρχήν χαιρετίζουμε κάθε προσπάθεια αναβάθμισης της Παιδείας στην χώρα μας.
Όμως το άρθρο 18, με τη θεσμοθέτηση ανταγωνιστικών εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα Λύκεια για τους μαθητές που φοιτούν ήδη στα Πρότυπα Γυμνάσια, μετά από επιτυχείς απαιτητικές εισαγωγικές εξετάσεις στην Α’ Γυμνασίου, απομακρύνει τον στόχο αυτό.
Τα παιδιά κρίθηκαν ως άριστοι κατά την εισαγωγή στο Πρότυπο Γυμνάσιο και είναι αχρείαστο να επαναλαμβάνονται εξετάσεις συνεχώς, με όποιες συνέπειες αυτές έχουν στην εξωσχολική ζωή τους.
Επί πλέον θεωρώ άδικη αντιμετώπιση των παιδιών που φοιτούν ήδη σε Πρότυπα Γυμνάσια, έναντι των υπολοίπων αφού τα παιδιά των άλλων γυμνασίων απλά εγγράφηκαν στα σχολεία τους ενώ τα παιδιά των Προτύπων γυμνασίων με κόπο κέρδισαν την θέση τους σε αυτά
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Κατ' αρχήν χαιρετίζουμε κάθε προσπάθεια αναβάθμισης της Παιδείας στην χώρα μας. Όμως το άρθρο 18, με τη θεσμοθέτηση ανταγωνιστικών εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα Λύκεια για τους μαθητές που φοιτούν ήδη στα Πρότυπα Γυμνάσια, μετά από επιτυχείς απαιτητικές εισαγωγικές εξετάσεις στην Α’ Γυμνασίου, απομακρύνει τον στόχο αυτό. Τα παιδιά κρίθηκαν ως άριστοι κατά την εισαγωγή στο Πρότυπο Γυμνάσιο και είναι αχρείαστο να επαναλαμβάνονται εξετάσεις συνεχώς, με όποιες συνέπειες αυτές έχουν στην εξωσχολική ζωή τους. Επί πλέον θεωρώ άδικη αντιμετώπιση των παιδιών που φοιτούν ήδη σε Πρότυπα Γυμνάσια, έναντι των υπολοίπων αφού τα παιδιά των άλλων γυμνασίων απλά εγγράφηκαν στα σχολεία τους ενώ τα παιδιά των Προτύπων γυμνασίων με κόπο κέρδισαν την θέση τους σε αυτά