Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Τσιτσάνη | 2 Μαΐου 2020, 12:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω να δηλώσω ότι και η δική μου θέση τάσσεται υπέρ των λατινικών! Δεν δύναται να γίνει δεύτερη φορά το ίδιο λάθος! Τα λατινικά διδάσκονται παγκοσμίως, έχουν άρρηκτη σχέση με μεγάλα τμήματα και του δικού μας, αρχαιοελληνικού πολιτισμού και είναι καθήκον μας να τα προασπίσουμε. Μάλιστα, θα ήταν ακόμη ορθότερο να ξεκινούσε η διδασκαλία τους κι ακόμη πρωτύτερα της 2ας και 3ης Λυκείου, για εξομάλυνση της αφομοίωσης τους από τους μαθητές. Τα λατινικά δε νοείται να είναι μια στυγνή "παπαγαλια". Με σωστή κι οργανωμένη εκπαίδευση, οι μαθητές θα βρίσκονται σε θέση να ξεκλειδώνουν αυτούς τους θησαυρούς κειμένων που υπάρχουν και, σε συνδυασμό, με τα αντίστοιχα αρχαιοελληνικά κείμενα, να αποκτούν μια πληρέστερη και σφαιρική γνώση για τον πολιτισμό μας, ο οποίος είναι το σημαντικότερο αγαθό που έχουμε και οφείλουμε να μην επιτρέψουμε να χαθεί, τη στιγμή που έχει επιβιώσει, όχι τυχαίως, χιλιετίες.