Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αγγελική Ηλιοπούλου | 2 Μαΐου 2020, 12:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μεγάλη χαρά προσφέρει η είδηση για την επαναφορά των Λατινικών στο σχολείο. Για όσους επιθυμούν να σπουδάσουν ανθρωπιστικές επιστήμες (τουλάχιστον) δεν νοείται η είσοδός τους στο Πανεπιστήμιο με μηδενικές γνώσεις της μίας εκ των τριών κλασικών γλωσσών (η τριάδα είναι αρχαία ελληνικά / λατινικά / σανσκριτικά). Στο Πανεπιστήμιο δεν διδάσκεται η δομή της γλώσσας. Εκεί ερμηνεύονται τα κείμενα και αναφαίνεται όλη η πολυπλοκότητα της ρωμαϊκής σκέψης που μαζί με την αρχαία ελληνική εξύφανε εντέχνως το φάσμα του σημερινού δυτικού πολιτισμού. Ο μαθητής οφείλει να εισέρχεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση οπλισμένος ικανοποιητικά ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις πανεπιστημιακές απαιτήσεις. Ένας ολόκληρος κόσμος θα παρουσιαστεί εκεί μπροστά του με διαχρονικές αξίες, ιστορία, πνευματική, γλωσσική και λογοτεχνική ομορφιά. Αξίζει τον κόπο η θεμελίωση αυτών των αξιών να οικοδομείται ήδη στην τρυφερή σχολική ηλικία.