Θα ήθελα να καταθέσω τον προβληματισμό μου σχετικά με τις αλλαγές που προωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για εξετάσεις από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο.
• Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη πρόταση πλην της «ευημερίας» των φροντιστηρίων που θα αναλαμβάνουν την προετοιμασία των μαθητών.
• Επίσης μετατρέπεται η Γ’ Γυμνασίου σε μία νέα Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές θα εστιάσουν σε 2 μαθήματα και θα παραμελήσουν άλλα βασικά μαθήματα. Ο θεσμός των ομίλων και η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης που τόσο επιτυχημένα λειτουργεί στα Πρότυπα Σχολεία αναπόφευκτα θα ατονίσει.
• Οι μαθητές προέρχονται από διαφορετικές περιοχές των Αθηνών και θα κληθούν και πάλι να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον στο Λύκειο αν δεν επιτύχουν στις εξετάσεις. Πως πιστεύετε ότι θα επηρεάσει αυτή η αλλαγή την ψυχολογία των δεκαπεντάχρονων;
Πρέπει να διορθωθεί αυτή η αδικία στο Νομοσχέδιο
Κατάργηση των εξετάσεων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο!
Θα ήθελα να καταθέσω τον προβληματισμό μου σχετικά με τις αλλαγές που προωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για εξετάσεις από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο. • Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη πρόταση πλην της «ευημερίας» των φροντιστηρίων που θα αναλαμβάνουν την προετοιμασία των μαθητών. • Επίσης μετατρέπεται η Γ’ Γυμνασίου σε μία νέα Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές θα εστιάσουν σε 2 μαθήματα και θα παραμελήσουν άλλα βασικά μαθήματα. Ο θεσμός των ομίλων και η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης που τόσο επιτυχημένα λειτουργεί στα Πρότυπα Σχολεία αναπόφευκτα θα ατονίσει. • Οι μαθητές προέρχονται από διαφορετικές περιοχές των Αθηνών και θα κληθούν και πάλι να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον στο Λύκειο αν δεν επιτύχουν στις εξετάσεις. Πως πιστεύετε ότι θα επηρεάσει αυτή η αλλαγή την ψυχολογία των δεκαπεντάχρονων; Πρέπει να διορθωθεί αυτή η αδικία στο Νομοσχέδιο Κατάργηση των εξετάσεων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο!