Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αγγελική Αναγνωστου | 2 Μαΐου 2020, 12:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η θέση του Υπουργείου παιδείας να επαναφέρει τα Λατινικά μόνο και μόνο για να εξυπηρετεί τα φιλολογικά τμήματα -Η θεωρητική κατεύθυνση απαρτίζεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από τμήματα κοινωνικών κ πολιτικών επιστημών -Η κοινωνιολογία έχει θέση στα σχολείο και μάλιστα ισχυρή -Τα ευρωπαϊκά προγράμματα σπουδών δίνουν τεράστια σημασία στις κοινωνικές επιστήμες κ εσείς τις εξοστρακίζετε φέρνοντας στο προσκήνιο ένα μάθημα από την εποχή των παππούδων μας -το οποίο δεν προσφέρει τίποτα σε καμία σχολή .Ειναι κοινή αλήθεια ότι το διδάσκονται οι φιλόλογοι στα πανεπιστήμια έπειτα στο σχολείο κ αυτός είναι ο κύκλος -στις υπόλοιπες σχολές δεν έχει καμία χρησιμότητα .Οι κοινωνικές επιστήμες αγγίζουν κ σχολιάζουν προβλήματα της σύγχρονης εποχής και όπως βλέπουμε είναι χιλιάδες .....Ποιος μπορεί να θεωρεί την εκμάθηση του γερουνδιου χρησιμότερο από θέματα όπως οι διαπολιτισμικές σχέσεις ,η κοινωνικοποίηση ,η αποκλίνουσα συμπεριφορα,η ύπαρξη του ατόμου στην κοινωνία και πολλά αλλά ........,,,Η κοινωνιολογία να παραμεινει στη Γ Λυκείου !!!!!’