ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η μετατροπή των υφιστάμενων Πειραματικών Σχολείων σε Πρότυπα και η κατάργηση της διασύνδεσης των εκπαιδευτικών βαθμίδων δεν μπορεί να λειτουργήσει παρά μόνο καταστροφικά για τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα σχολεία αυτά. Η προοπτική της αλλαγής του σχολικού τους περιβάλλοντος, όχι από προσωπική επιλογή, ή ως απόρροια κακής διαγωγής, αλλά ούτε και λόγω οικογενειακών συνθηκών, παρά μόνο διότι η κυβέρνηση αποφάσισε να αλλάξει τον τύπο του σχολείου τους, δύναται να επιφέρει μεγάλη σύγχυση τόσο στα ίδια τα παιδιά, όσο και στους γονείς τους. Τα σχολεία αυτά θα μπορούσαν να ενισχυθούν αντί να καταργηθούν.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η μετατροπή των υφιστάμενων Πειραματικών Σχολείων σε Πρότυπα και η κατάργηση της διασύνδεσης των εκπαιδευτικών βαθμίδων δεν μπορεί να λειτουργήσει παρά μόνο καταστροφικά για τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα σχολεία αυτά. Η προοπτική της αλλαγής του σχολικού τους περιβάλλοντος, όχι από προσωπική επιλογή, ή ως απόρροια κακής διαγωγής, αλλά ούτε και λόγω οικογενειακών συνθηκών, παρά μόνο διότι η κυβέρνηση αποφάσισε να αλλάξει τον τύπο του σχολείου τους, δύναται να επιφέρει μεγάλη σύγχυση τόσο στα ίδια τα παιδιά, όσο και στους γονείς τους. Τα σχολεία αυτά θα μπορούσαν να ενισχυθούν αντί να καταργηθούν.