Οι προτείνοντες αυτή την αλλαγή νομίζω αγνοούν τις ψυχοπνευματικές ικανότητες ενός νηπίου που χρειάζεται μέσα από το παιχνίδι να ανακαλύψει τα πρώτα στοιχεία μάθησης. Ένα εργαστγριο δίνει κατευθυντήριες γραμμές τις οποίες ένα νήπιο δεν μπορεί να επεξεργαστεί. Έτσι θα υιοθετήσει αυτόματα στάσεις και γνώσεις. Επομένως επαφίεται στον εκπαιδευτικό (αυτό ισχύει και για τις άλλες βαθμίδες) πώς θα εφαρμόσει την καινοτομία αυτή. Άρα χρειάζεται ΠΛΗΡΩΣ καταρτισμένο προσωπικό, κάτι που δεν υφίσταται. Την αποτυχία γων νέων θεματικών την είδαμε και στη θεματική εβδομάδα...
Οι προτείνοντες αυτή την αλλαγή νομίζω αγνοούν τις ψυχοπνευματικές ικανότητες ενός νηπίου που χρειάζεται μέσα από το παιχνίδι να ανακαλύψει τα πρώτα στοιχεία μάθησης. Ένα εργαστγριο δίνει κατευθυντήριες γραμμές τις οποίες ένα νήπιο δεν μπορεί να επεξεργαστεί. Έτσι θα υιοθετήσει αυτόματα στάσεις και γνώσεις. Επομένως επαφίεται στον εκπαιδευτικό (αυτό ισχύει και για τις άλλες βαθμίδες) πώς θα εφαρμόσει την καινοτομία αυτή. Άρα χρειάζεται ΠΛΗΡΩΣ καταρτισμένο προσωπικό, κάτι που δεν υφίσταται. Την αποτυχία γων νέων θεματικών την είδαμε και στη θεματική εβδομάδα...