• Σχόλιο του χρήστη 'Ειρήνη' | 2 Μαΐου 2020, 13:06

    Οι μαθητές / μαθήτριες του Δημοτικού που επιθυμούν να διδαχθούν ως 2η ξένη γλώσσα τα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ , υποχρεώνονται αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια να παρακολουθήσουν την διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας , με την αιτιολογία ότι δεν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος , ελάχιστος αριθμός μαθητών για να δημιουργηθεί τμήμα γερμανικών , παρόλο που υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι μαθητές για τα γερμανικά π.Χ 11 .( Το ίδιο φυσικά μπορεί να ισχύει και αντιστρόφως για την επιλογή των γαλλικών ). Το αποτέλεσμα φαίνεται στην τάξη , με τα παιδιά που παρακολουθούν αναγκαστικά γλώσσα που δεν έχουν επιλέξει , να αδιαφορούν για το μάθημα . Επειδή η εκμάθηση ξένων γλωσσών είναι απαραίτητο εφόδιο για τη μέλλον των παιδιών ( σπουδές , είσοδος στην αγορά εργασίας ...) είμαι της γνώμης ότι θα έπρεπε να σχηματίζονται τμήματα της 2ης ξένης γλώσσας αναλόγως με τις επιλογές των μαθητών / μαθητριών. Θα έπρεπε επίσης η διδασκαλία των ξένων γλωσσών να ακολουθεί ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών από το Δημοτικό έως και το Λύκειο , ώστε κάθε σχολικό έτος τα παιδιά να συνεχίζουν την εκμάθηση των ξένων γλωσσών σε σύνδεση με την προηγούμενη χρονιά και με νέα ύλη . Επίσης θα έπρεπε να συνδεθεί η διδασκαλία των ξένων γλωσσών από το Δημοτικό έως και το Λύκειο με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ώστε οι μαθητές / μαθήτριες να παίρνουν κάποιο δίπλωμα τελειώνοντας το Γυμνάσιο ή το Λύκειο ( ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) π.χ. το δίπλωμα Β1 ή το Β2. Αυτό θα απαιτούσε φυσικά την επαναφορά της τρίωρης , εβδομαδιαίας διδασκαλίας των ξένων γλωσσών. Σας ευχαριστώ πολύ