Άρθρο 01. Εργαστήρια δεξιοτήτων
Με την πιλοτική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δίνεται η ευκαιρία να καλυφθεί μέσω της περιβαλλοντικής αγωγής η ελλιπής διδασκαλία των μαθητών στις γεωεπιστήμες. Ο θεματικός κύκλος «Φροντίζω το περιβάλλον» που προτείνεται από το ΙΕΠ σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20, θα πρέπει να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση (τουλάχιστον 2 ώρες) και με ανάθεση στους καθ’ ύλην αρμόδιους γεωεπιστήμονες (γεωλόγοι και περιβαλλοντολόγοι) καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να το διδάξουν. Εξάλλου έχει αποδειχτεί σημαντικός και αναντικατάστατος ο ρόλος των γεωλόγων εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΑ), που είναι σημαντικές υποστηρικτικές δομές του εκπαιδευτικού έργου, για το περιβάλλον και την αειφορία. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν ακριβείς και επαρκείς γνώσεις για τις ενότητες του θεματικού κύκλου «Φροντίζω το περιβάλλον» όπως είναι η κλιματική αλλαγή, η πρόληψη και η προστασία από τις φυσικές καταστροφές – γεωλογικούς κινδύνους (σεισμοί, κατολισθήσεις, πλημμύρες κλπ) η οικολογική συνείδηση, η παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία.
Άρθρο 01. Εργαστήρια δεξιοτήτων Με την πιλοτική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δίνεται η ευκαιρία να καλυφθεί μέσω της περιβαλλοντικής αγωγής η ελλιπής διδασκαλία των μαθητών στις γεωεπιστήμες. Ο θεματικός κύκλος «Φροντίζω το περιβάλλον» που προτείνεται από το ΙΕΠ σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20, θα πρέπει να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση (τουλάχιστον 2 ώρες) και με ανάθεση στους καθ’ ύλην αρμόδιους γεωεπιστήμονες (γεωλόγοι και περιβαλλοντολόγοι) καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να το διδάξουν. Εξάλλου έχει αποδειχτεί σημαντικός και αναντικατάστατος ο ρόλος των γεωλόγων εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΑ), που είναι σημαντικές υποστηρικτικές δομές του εκπαιδευτικού έργου, για το περιβάλλον και την αειφορία. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν ακριβείς και επαρκείς γνώσεις για τις ενότητες του θεματικού κύκλου «Φροντίζω το περιβάλλον» όπως είναι η κλιματική αλλαγή, η πρόληψη και η προστασία από τις φυσικές καταστροφές – γεωλογικούς κινδύνους (σεισμοί, κατολισθήσεις, πλημμύρες κλπ) η οικολογική συνείδηση, η παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία.