Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιούλη Μπ. | 2 Μαΐου 2020, 13:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την επιστροφή των Λατινικών. Δεν μπορεί κανείς να φανταστεί ''κλασικές-ανθρωπιστικές σπουδές'' χωρίς λατινικά! Τα λατινικά θα έπρεπε να είναι στο πρόγραμμα σπουδών και άλλων σχολών όπως η ιατρική, η φαρμακευτική και η γεωπονία. Χωρίς τα λατινικά ένας σημαντικός κρίκος γνώσης χάνεται. Τα λατινικά επίσης συμβάλλουν στην κατανόηση πολλών σύγχρονων γλωσσών αλλά και στη φιλοσοφική σκέψη και διανόηση. Η Κοινωνιολογία είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο αλλά όχι για εκείνους που θέλουν να ασχοληθούν με τις κλασικές σπουδές. Άλλο ένα μάθημα στο οποίο πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα είναι η φιλοσοφία. Στη χώρα που γέννησε τη φιλοσοφία δεν είναι αποδεκτό τα ελληνόπουλα να διδάσκονται φιλοσοφία μία χρονιά μόνο καθ' όλη τη 12ετή εκπαίδευσή τους.