Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σταυρούλα Κ. | 2 Μαΐου 2020, 13:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ την απόφαση της κατάργησης της κοινωνιολογίας από πανελλαδικό μάθημα και την συνεπαγόμενη υποβάθμιση των κοινωνικών επιστημών που αυτή σηματοδοτεί, εντελώς ακατανόητη. Δεν μπορώ και δεν θέλω να σκεφτώ ότι μπορεί να υποκρύπτονται λόγοι συντεχνιακοί ή πολιτικοί. Είμαι μητέρα μαθητή της Β' τάξης του Λυκείου στην ανθρωπιστική κατεύθυνση και αυτό που προσλαμβάνω συνεχώς από το παιδί μου είναι το απρόσμενο ενδιαφέρον που του έχει προξενήσει το μάθημα των Βασικών Αρχών Κοινωνικών Επιστημών, αρά το γεγονός ότι έχει κάνει μαθήματα όπως Πολιτική Παιδεία κτλ. Στην ερώτηση "γιατί συμβαίνει αυτό;" η απάντηση είναι "γιατί μαθαίνω πράγματα που με βοηθάνε να καταλάβω τι συμβαίνει γύρω μου!". Αν θεωρήσουμε ότι ένας από τους σκοπούς του σχολείου είναι να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τον κόσμο γύρω τους, τότε πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την απόφαση της υπουργού για τον εξοβελισμό της κοινωνιολογίας από τις εξετάσεις!