• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΣΧΑΛΗΣ' | 15 Δεκεμβρίου 2010, 02:14

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΎΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ , Η ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ.. ΕΑΝ ΟΙ ΜΕΝΤΟΡΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ . ΛΙΓΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ Ι ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. .Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΎΠΟΘΕΤΕΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΟΧΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ. ΟΙ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ. ΕΑΝ Ο ΝΕΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΘΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΒΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟ. ΟΙ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΒΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ. ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ; ΕΔΩ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ. ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΕΤΩ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ: ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΑΠΛΑ ΜΕ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΕΝΟΣ ΜΟΝΟ ΕΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ, ΛΟΓΟ ΚΑΤΟΧΗΣ ΠΡΩΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ , Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ; ( ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ, ΜΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΟ Β ΕΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΔΙΕΤΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ-ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 87, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 24 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, ΔΙΟΤΙ ΗΔΗ ΕΙΧΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΑΛΛΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. ΑΡΚΕΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ; ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΕΤΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΛΕΙΩΣΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ. ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΤΑΡΤΙΣΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ 20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΑ ΤΡΕΙ Σ ΜΗΝΕΣ ΠΗΡΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΑΦΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ; ΜΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΜΗ ΣΥΝΑΦΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ; ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ , ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΎΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΜΕΝΤΟΡΕΣ: ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΝΕΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ,ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ Η ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ. ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΔΙΑΩΝΊΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΤΟΥ ΔΑΣΚΆΛΟΥ, ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, , ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ. ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ.