Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΚΑΤΣΙΔΑΣ | 2 Μαΐου 2020, 13:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους το μάθημα των Λατινικών επιστρέφει στη θέση του. Η προηγούμενη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την καρατόμηση του από το Γενικό Λύκειο όχι μόνο υποβάθμιζε τις ανθρωπιστικές επιστήμες, αλλά δημιουργούσε και σημαντικά προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς οι φοιτητές των φιλολογικών και παρεμφερών τμημάτων εισάγονται σε αυτά χωρίς την παραμικρή λατινομάθεια. Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, η ίδια απόφαση υποβάθμιζε τη χώρα διεθνώς, καθώς τα Λατινικά διδάσκονται από την Αμερική έως την Κίνα, με την Ελλάδα να επιλέγει να τα χαρακτηρίσει ως μία νεκρή γλώσσα. Τέλος, η επιστροφή του μαθήματος θα πρέπει να συνοδευτεί και από μία ριζική αλλαγή του περιεχομένου, της διδασκαλίας και του τρόπου εξέτασης του μαθήματος, έτσι ώστε οι μαθητές να συνειδητοποιούν την στενή σχέση λατινικής και ελληνικής γλώσσας και την από κοινού τους πορεία στο πέρασμα των αιώνων.