Θεωρώ ύπουλο και παραπλανητικό από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας το γεγονός ότι ενώ στην Αιτιολογική έκθεση για το Σχέδιο Νόμου , που παρουσιάστηκε στις 22/4/2020, στο Άρθρο 1 με τίτλο " Εργαστήρια Δεξιοτήτων" και στον Θεματικό Κύκλο 1 με τίτλο " Ζω καλύτερα" υπάρχει η επιμέρους θεματική " Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση", στο Κείμενο της Δημόσιας Διαβούλευσης έχει εξαφανιστεί. Με τη μεθόδευση αυτή ο πολίτης δεν έχει μπροστά του μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα όσα σχεδιάζονται και αυτό συνιστά προσβολή στη νοημοσύνη του.
Το εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής αγωγής(Σ.Α.) κατά την άποψη μας και εκείνη της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού αποτελεί αρμοδιότητα και ευθύνη των γονέων, τους οποίους ασφαλώς μπορεί και πρέπει να στηρίξει η Πολιτεία.Τίθενται πολλά ερωτήματα σε σχέση με τη διδασκαλία της σεξουαλικής αγωγής: τι θα περιλαμβάνει, ποιος θα το διδάσκει; Η πείρα από τις χώρες που εφαρμόστηκε μας λέει ότι η Σ.Α. αποδείχθηκε αναποτελεσματική σε ότι αφορά τα προβλήματα που κλήθηκε να επιλύσει και ακόμα χειρότερα συνετέλεσε στον πολλαπλασιασμό των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων εξαιτίας της πρόωρης "σεξουαλικοποίησης" των παιδιών.
Για τους λόγους αυτούς και πολλούς άλλους αντιτίθεμαι, ως γονιός και εκπαιδευτικός, σθεναρά στην εισαγωγή του μαθήματος της Σ.Α. ως υποχρεωτικής θεματικής στην Εκπαίδευση΄και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο!
Θεωρώ ύπουλο και παραπλανητικό από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας το γεγονός ότι ενώ στην Αιτιολογική έκθεση για το Σχέδιο Νόμου , που παρουσιάστηκε στις 22/4/2020, στο Άρθρο 1 με τίτλο " Εργαστήρια Δεξιοτήτων" και στον Θεματικό Κύκλο 1 με τίτλο " Ζω καλύτερα" υπάρχει η επιμέρους θεματική " Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση", στο Κείμενο της Δημόσιας Διαβούλευσης έχει εξαφανιστεί. Με τη μεθόδευση αυτή ο πολίτης δεν έχει μπροστά του μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα όσα σχεδιάζονται και αυτό συνιστά προσβολή στη νοημοσύνη του. Το εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής αγωγής(Σ.Α.) κατά την άποψη μας και εκείνη της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού αποτελεί αρμοδιότητα και ευθύνη των γονέων, τους οποίους ασφαλώς μπορεί και πρέπει να στηρίξει η Πολιτεία.Τίθενται πολλά ερωτήματα σε σχέση με τη διδασκαλία της σεξουαλικής αγωγής: τι θα περιλαμβάνει, ποιος θα το διδάσκει; Η πείρα από τις χώρες που εφαρμόστηκε μας λέει ότι η Σ.Α. αποδείχθηκε αναποτελεσματική σε ότι αφορά τα προβλήματα που κλήθηκε να επιλύσει και ακόμα χειρότερα συνετέλεσε στον πολλαπλασιασμό των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων εξαιτίας της πρόωρης "σεξουαλικοποίησης" των παιδιών. Για τους λόγους αυτούς και πολλούς άλλους αντιτίθεμαι, ως γονιός και εκπαιδευτικός, σθεναρά στην εισαγωγή του μαθήματος της Σ.Α. ως υποχρεωτικής θεματικής στην Εκπαίδευση΄και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο!