Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη ΑΛΙΚΗ | 15 Δεκεμβρίου 2010, 03:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΜΠΗ. ΚΙ ΕΦΤΑΣΕ ΕΔΩ ΑΠΟ ΚΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ.. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟ. ΚΑΝΤΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. Η ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ, ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΞΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ; ΕΝΑΣ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟ 15, 20. 25, 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΗΔΗ ΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ Η ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑ ΤΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑΣ; ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΎΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ; ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ. ΙΣΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.