Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | 2 Μαΐου 2020, 13:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς ,η αύξηση του αριθμού των μαθητών ,και θα μιλήσω για αυτή στο νηπιαγωγείο, είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και δυσχεραίνει όλες τις ενδεδειγμένες επιστημονικά παιδαγωγικες τεχνικες(διαφοροποιημενη,εξατομικευμενη,βιωματικη.) Στο ελληνικο νηπιαγωγειο χρονια παλευουμε για καλυτερες συνθηκες τις οποιες βεβαια ουδεποτε και καμια κυβερνητικη πολιτικη καταφερε να επιφερει. Συνωστισμός στα μικρα διδακτηρια,με πολυπληθη τμηματα χωρις βοηθους και προσωπικο καθαριοτητας ,εν ωρα λειτουργίας,συνθέτουν ένα δυσκολο εργασιακο περιβαλλον για τους εκπαιδευτικους αλλα και για την ικανοποιηση των αναγκων των παιδιων αυτης της ηλικιας.Ο κλαδος μας δεν ειναι αντιθετος να εφαρμοσει ολες τις καινουργιες επιστημονικα τεκμηριωμενες πρακτικες στο χωρο του αλλα οχι με επιλεκτικη εφαρμογή τους.Ο αριθμός των νηπίων θα πρεπει να μειωθει τουλαχιστον 1:20 και οχι 1:24-1:26!!!!! Αλλιώς θα μετατραπούν οι τάξεις σε αγχωδη και νευρωτικα περιββαλοντα !